Studentenstad
Studentenstad
Slogan

Het grootste online studentenplatform

Studentensteden promoot steden als studentenstad. Door studenten te informeren over de mogelijkheden in een stad, motiveren wij hen om een actief studentenleven te gaan leiden.

Wij zijn van mening dat het leiden van een actief studentenleven zorgt voor een positieve ontwikkeling van de student. Daarnaast zorgen studenten ook voor een positieve ontwikkeling van een stad.

Studentensteden promoten wij d.m.v. interactieve websites. Deze ontwikkelen wij in samenwerking
met lokale gemeente, kennisinstellingen en studentenorganisaties. Wij werken veel samen met studentenverenigingen in de stad. Onze websites zijn voor hen het marketingplatform voor evenementen en de vereniging.

Studentensteden platform

Wij bereiken op jaarbasis ruim 250.000 unieke studenten met de onderstaande websites. Dit zijn aankomende studenten, die zoeken naar de mogelijkheden in hun nieuwe studentenstad, en studenten die al in de stad studeren.

- AmsterdamStudentenstad.nl
DelftStudentenstad.nl
DenHaagStudentenstad.nl
Eindhoven-Studentenstad.nl
- GroningenStudentenstad.nl
LeidenStudentenstad.nl
NijmegenStudentenstad.nl
- RotterdamStudentenstad.nl
Utrechtstudentenstad.nl
- Wordlid.com (i.s.m. de Landelijke Kamer van Verenigingen)

Voor bedrijven

Kom in contact met studenten! Studentensteden is het grootste online studentenplatform speciaal gericht op (aankomende) studenten.

Jaarlijks bereiken (aankomende) studenten met onze stadgerichte websites. Wij kunnen elk bedrijf in contact brengen met (aankomende)studenten, van multinationals tot de bakker op de hoek!

Wilt u met studenten in contact komen? Lees dan alles wat wij voor bedrijven kunnen betekenen.

Voor gemeente

Vanuit Stichting Studentensteden ontzorgen wij al ruim 12 jaar gemeente op het gebied van citymarketing voor studenten. Wij bouwen websites, zorgen voor invulling van de websites, houden contact met alle studentenorganisaties en zorgen voor continuïteit!

Wij helpen u graag om ook een -studentenstad.nl site te lanceren voor uw gemeente!

Voor studentenorganisaties

Elke studenten- of studievereniging krijgt gratis een eigen pagina op de -studentenstad.nl website van jouw stad.
Op deze pagina komt een introductieverhaal te staan over jouw vereniging, contactgegevens en een link naar jullie eigen website. Lees meer over de mogelijkheden voor studentenorganisaties op de pagina.

Werken bij Studentensteden

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste studenten die met ons dit platform verder uit willen bouwen! Dit kan als stagiair en blogger maar je kan ook activiteiten uitvoeren voor ‘’vrije-studiepunten’’. Andere initiatieven zijn ook altijd welkom. Bekijk ons vacature aanbod of neem vrijblijvend contact met ons op.